Blog người dùng: Đại Nghĩa
- Ứng dụng công nghệ thực tế ảo trên nền tảng web
- Phân tích tâm lý thông qua theo dõi hành vi trực tuyến
- Xây dựng các trò chơi cho thiết bị di động trên nền tảng Unity
- Ứng dụng trí tuệ nhân tạo trong giải quyết một số bài toán thực tế:
- Nhận dạng hình ảnh (Gương mặt, biển số xe, ...)
- Dự báo dựa trên xử lý dữ liệu lớn (Dữ liệu hành vi người dùng,...)
1 | Nghiên cứu ứng dụng kiến trúc hướng dịch vụ (SOA) trong mô hình hóa quy trình nghiệp vụ | 2012 | Tạp chí Khoa học Công nghệ - Đại học Hùng Vương |
2 | Xây dựng hệ thống tra cứu điểm thi, thời khóa biểu tại trường Đại học Hùng Vương qua tin nhắn SMS | 2013 | Tạp chí Khoa học Công nghệ - Đại học Hùng Vương |
3 | Developing an advanced watermarking algorithm for street-network vector maps against scale attack | 2014 | 7th National Conference on Fundamental and Applied IT Research – FAIR’7 |
4 | Development of a Programming Learning System Based on a Question Generated strategy | 2016 | 24th International Conference on Computers in Education |
5 | Design and Evaluation of Question-Generated Programming Learning System | 2017 | 6th IIAI International Congress on Advanced Applied Informatics (IIAI-AAI) |
6 | Effects of Peer Interaction on Web-Based Computer Programming Learning | 2017 | 25th International Conference on Computers in Education |
7 | Development of a Peer-Interaction Programming Learning System | 2018 | ICCASA 2018 - 7th EAI International Conference on Context-Aware Systems and Applications |
8 | The use of web analytical tools to improve the student engagement in the context of industrial revolution 4.0 | 2018 | International Conference on Teacher Education Renovation 1 (1) |
9 | Effects of Question Types on Engagement and Performance of Programming Learning for Non-computer Science Majors. | 2018 | 7th International Congress on Advanced Applied Informatics (IIAI-AAI) |
10 | Effect of Peer Interaction among Online Learning Community on Learning Engagement and Achievement | 2019 | International Journal of Distance Education Technologies (IJDET) 17 (1), 66-77 |
11 | Effect of behavior patterns of accessing learning materials on learning performance in student-generated question activities | 2019 | Journal of Internet Technology (JIT) 21(1), 135-146 |
12 | The integration of Mobile Instant Messaging to a Peer-Interaction Programming Learning System | 2020 | 28th International Conference on Computers in Education |