Blog người dùng: Đại Nghĩa

Bởi Đại Nghĩa - Thứ sáu, 13 Tháng 8 2021, 11:16 AM
Bất kỳ ai trên thế giới

  1. Ứng dụng công nghệ thực tế ảo trên nền tảng web 
  2. Phân tích tâm lý thông qua theo dõi hành vi trực tuyến 
  3. Xây dựng các trò chơi cho thiết bị di động trên nền tảng Unity
  4. Ứng dụng trí tuệ nhân tạo trong giải quyết một số bài toán thực tế: 
  • Nhận dạng hình ảnh (Gương mặt, biển số xe, ...) 
  • Dự báo dựa trên xử lý dữ liệu lớn (Dữ liệu hành vi người dùng,...)

[ Đã được sửa: Thứ sáu, 29 Tháng 10 2021, 11:56 PM ]
 
Bởi Đại Nghĩa - Thứ sáu, 13 Tháng 8 2021, 10:57 AM
Bất kỳ ai trên thế giới

1

Nghiên cứu ứng dụng kiến trúc hướng dịch vụ (SOA) trong mô hình hóa quy trình nghiệp vụ

2012

Tạp chí Khoa học Công nghệ - Đại học Hùng Vương

2

Xây dựng hệ thống tra cứu điểm thi, thời khóa biểu tại trường Đại học Hùng Vương qua tin nhắn SMS

2013

Tạp chí Khoa học Công nghệ - Đại học Hùng Vương

3

Developing an advanced watermarking algorithm for street-network vector maps against scale attack

2014

7th National Conference on Fundamental and Applied IT Research – FAIR’7

4

Development of a Programming Learning System Based on a Question Generated strategy

2016

24th International Conference on Computers in Education

5

Design and Evaluation of Question-Generated Programming Learning System

2017

6th IIAI International Congress on Advanced Applied Informatics (IIAI-AAI)

6

Effects of Peer Interaction on Web-Based Computer Programming Learning

2017

25th International Conference on Computers in Education

7

Development of a Peer-Interaction Programming Learning System

2018

ICCASA 2018 - 7th EAI International Conference on Context-Aware Systems and Applications

8

The use of web analytical tools to improve the student engagement in the context of industrial revolution 4.0

2018

International Conference on Teacher Education Renovation 1 (1)

9

Effects of Question Types on Engagement and Performance of Programming Learning for Non-computer Science Majors.

2018

7th International Congress on Advanced Applied Informatics (IIAI-AAI)

10

Effect of Peer Interaction among Online Learning Community on Learning Engagement and Achievement

2019

International Journal of Distance Education Technologies (IJDET) 17 (1), 66-77

11

Effect of behavior patterns of accessing learning materials on learning performance in student-generated question activities

2019

Journal of Internet Technology (JIT) 21(1), 135-146

12

The integration of Mobile Instant Messaging to a Peer-Interaction Programming Learning System

2020

28th International Conference on Computers in Education


[ Đã được sửa: Thứ sáu, 29 Tháng 10 2021, 11:56 PM ]